tisdag 1 februari 2011

Intet är som... men en aning om vår

Den här tiden på året tycker jag inte att det är lika inspirerande att laga mat, jag väntar på det nya, men ikväll ska vi lika förbannat äta gott. Först var det lite bacon, sedan hamnade lite lök där, och nu är det kycklinglever - vi köper alltid ett sådant paket där glada uppfödare finns på fotografi, ja, jag går på det, och så när spenat pastan är färdig för tanden häller jag hos levern lite kapris och en slatt grädde; å andra sidan, ett mycket intresant nummer av Gourmet kunde jag när jag vittjade postlådan fiska upp.

1 kommentar:

  1. Eskil!! Du har alltså en blogg, det hade jag ingen aning om. Jag har varit på väg att skriva ett brev och berätta för dig hur vi har det, men jag har inte kommit till skott. Men jag ska försöka få iväg det snart!

    Många kramar, Rebecka Szemenkár.

    SvaraRadera